بررسی نقش چهارگانه رسانه های ورزشی در توسعه فرهنگ ورزش همگانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش چهارگانه رسانه های ورزشی در توسعه فرهنگ ورزش همگانی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش چهارگانه رسانه های ورزشی در توسعه فرهنگ ورزش همگانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش چهارگانه رسانه های ورزشی در توسعه فرهنگ ورزش همگانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش چهارگانه رسانه های ورزشی در توسعه فرهنگ ورزش همگانی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش چهارگانه اطلاع رسانی، آموزش، مشارکت اجتماعی و فرهنگ سازی رسانه های ورزشی در توسعه فرهنگ ورزش همگانی بود. روش تحقیق حاضر توصیفی و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کارشناسان حوزه ورزش و رسانه بود نمونه آماری ۱۰۴نفر و روش نمونه گیری غیرتصادفی بود ( n=104) ابزار گردآوری داده ها پرسش نامه محقق ساخته ای بود که روایی آن توسط اساتید دانشگاه و متخصصان تأیید و پایایی آن ۸۹% تعیین شد. از آمار توصیفی برای توصیف ویژگی آزمودنی ها استفاده شد. و آمار استنباطی ( کلموگروف،کای اسکولار،ازمون کرامر)استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد بین نقش چهارگانه رسانه های ورزشی با توسعه فرهنگی ورزشی همگانی در سطح p=%5 ارتباط معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.