رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری در کارمندان بخشدولتی شهرستان مهاباد بود. حجم نمونه برآورد شده، برابر با ۹۲ نفر که به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ایانتخاب شدند. ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه های هوش هیجانی پترایدز و فارنهام، رفتار شهروندی سازمانی اورگانوکانوسکی و مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری بود. برای تحلیل داده ها، از روش همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج یافتهها نشان داد که میان هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری رابطهی مثبت و معنادار (r=0/37, p=0/001) و نیز میان هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی رابطهی مثبت معناداری (r=0/37 ، p=0/001) وجود دارد. ولی بین مدیریت ارتباط با مشتری و رفتار شهروندی سازمانی رابطهی معناداری مشاهده نشد. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که هوش هیجانی به تنهایی ۱۳/۸ درصد واریانس مدیریت ارتباط با مشتری را پیش بینی می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.