تاثیرارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه منطقه انزل در سال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
24 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه منطقه انزل در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه منطقه انزل در سال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه منطقه انزل در سال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه منطقه انزل در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی تاثیرارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه بخش انزل شهرارومیه می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه دانش آموزان پایه اول متوسطه بخش انزل شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ که حجم آن ۳۵۶ نفر می باشد و تعداد ۱۸۶ نفر به عنوان نمونه طبق جدول مورگان در نظر گرفته شدند. در این پژوهش، روش شبه آزمایشی بوده که آزمودنی ها شامل دو گروه (کنترل و آزمایش) بودند که از طریق روش نمونه گیری تصادفی خوشه ایی انتخاب گردیدند. پژوهش در قالب طرح دو گروهی هم سان با پیش آزمون وپس آزمون بوده، ابتدا پیش آزمون در هردوگروه مذکور صورت گرفت و سپس طی جلسه هایی آزمون های تکوینی بر روی آزمودنی ها در گروه آزمایش اجرا شده ودر این مدت گروه کنترل هیچ آموزشی را دریافت نکردند و در پایان پس آزمون، جهت مشخص کردن میزان تاثیر ارزشیابی تکوینی انجام شده در گروه آزمایش و مقایسه آن با گروه کنترل در هر دو گروه مجددا اجراگردید. برای تحلیل داده ها نیز از روش t مستقل استفاده گردیدو نتایج تجزیه و تحلیل نشانگر تاثیر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و همچنین افزایش فعالیت دانش آموزان گروه آزمایش در مقایسه باگروه کنترل بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.