بررسی تاثیر روش تدریس ترکیبی (موبایل و چهره به چهره )بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس عربی در دانش آموزان پایه سوم دبیرستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر روش تدریس ترکیبی (موبایل و چهره به چهره )بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس عربی در دانش آموزان پایه سوم دبیرستان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر روش تدریس ترکیبی (موبایل و چهره به چهره )بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس عربی در دانش آموزان پایه سوم دبیرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر روش تدریس ترکیبی (موبایل و چهره به چهره )بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس عربی در دانش آموزان پایه سوم دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر روش تدریس ترکیبی (موبایل و چهره به چهره )بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس عربی در دانش آموزان پایه سوم دبیرستان :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف اساسی پژوهش حاضر بررسی تاثیر روش ترکیبی (موبایل و چهره به چهره ) بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس عربی در دانش آموزان پایه سوم دبیرستان (مطالعه موردی هنرستان دخترانه تقوا پیشگان، نسیم شهر استان تهران ( ۱۳۹۳-۱۳۹۲) بوده است. بدین منظور ابتدا تعداد ۱۲۰ نفر از دانش آموزان پایه سوم هنرستان تقواپیشگان انتخاب شدند سپس در دو گروه آزمایش و گواه دسته بندی شدند. ۶۰ نفر گروه آزمایش به روش ترکیبی ( آموزش موبایل و چهره به چهره) و ۶۰ نفرگروه گواه به روش سنتی آموزش دیدند.ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه معلم ساخته در درس عربی وپرسشنامه محقق ساخته علاقه می باشد . به منظور تحلیل وارد نرم افزار spss شدند. و از آزمون تحلیل کوواریانس برا ی بدست آوردن تاثیر و آزمون تی مستقل برای بدست آوردن تفاوتهای دوگروه استفاده شده است نتایج نشان داد که روش آموزش ترکیبی (موبایل و چهره به چهره )بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس عربی تاثیر داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.