تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو بر مبنای نگرش منافع پژوهی خرید (مورد پژوهی : سمند LX)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو بر مبنای نگرش منافع پژوهی خرید (مورد پژوهی : سمند LX) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو بر مبنای نگرش منافع پژوهی خرید (مورد پژوهی : سمند LX)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو بر مبنای نگرش منافع پژوهی خرید (مورد پژوهی : سمند LX)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو بر مبنای نگرش منافع پژوهی خرید (مورد پژوهی : سمند LX) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل افزایش رقابت، بازاریابی و تحقیقات بازار به عنوان مولفه های پیشرفت شرکت ها عمل می کنند و با شناسایی و ارزیابی مشتریان و بازار در صدد ارائه راهکارهایی برای بهبود هدف غایی شرکت ها یعنی سودآوری آنها هستند.افراد مزیت های متفاوتی را در محصولات جستجو می کنند و همین عامل باعث اهمیت بخش بندی بازار می شود.هدف کلی این تحقیق تعیین وشناسائی معیارهای بخش بندی بازار بر اساس رویکرد منافع پژوهی خرید است.در تحقیق حاضر، از روش تحقیق همبستگی استفاده شده است. یافته های این تحقیق نشان داد که بین ویژگی های رفتاری مصرف کنندگان با منافع پژوهی خرید ارتباط معناداری وجود دارد. همچنین بین بعضی از بین ویژگی های جمعیت شناختی مصرف کنندگان با منافع پژوهی خرید ارتباط معناداری وجود دارد. درانتها به برخی از محدودیتهای پژوهش اشاره شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.