بررسی تاثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شعب بانک ملی در بخش مرکزی استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شعب بانک ملی در بخش مرکزی استان تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شعب بانک ملی در بخش مرکزی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شعب بانک ملی در بخش مرکزی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شعب بانک ملی در بخش مرکزی استان تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

سازمان ها بدون تمایل داوطلبانه افراد به همکاری، قادر به توسعه اثربخشی خرد جمعی خود نیستند. تفاوت همکاری داوطلبانه و اجباری از اهمیت فراوان برخوردار است. رفتار شهروندی سازمانی، رفتارهایی کاملا داوطلبانه و فردی هستند و افراد برای اجرای این نوع رفتارها پاداش دریافت نمی کنند. بر این اساس پژوهش حاضر به بررسی تاثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شعب بانک ملی در بخش مرکزی استان تهران می پردازد. بدین منظور از مدل-سازی معادله ساختاری بر پایه روش کمترین مربعات جزئی استفاده شد. نتایج نشان دهنده تایید تاثیر معنادار دو بعد از ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (وجدان کاری و جوانمردی) تاثیر غیر معنادار دو بعد دیگر رفتار شهروندی سازمانی (نوع دوستی و رفتار مدنی) بر عملکرد شعب بانک ملی در بخش مرکزی استان تهران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.