بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک بر جذب مشتریان با توجه به مدل A.I.D.A (مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر سمنان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک بر جذب مشتریان با توجه به مدل A.I.D.A (مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر سمنان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک بر جذب مشتریان با توجه به مدل A.I.D.A (مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر سمنان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک بر جذب مشتریان با توجه به مدل A.I.D.A (مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر سمنان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک بر جذب مشتریان با توجه به مدل A.I.D.A (مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر سمنان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بر جذب مشتریان بانک با توجه به مدل AIDA می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت گردآوری داده ها ، توصیفی پیمایشی است . به منظور بررسی فرضیه های تحقیق، پرسشنامه های محقق ساخته در اختیار ۳۸۴ نفر از مشتریان بانک انصار شهر سمنان که به صورت غیراحتمالی در دسترس انتخاب شده بودند، قرار گرفت و این تعداد به پرسشنامه ها پاسخ دادند. اطلاعات پرسشنامه ها جمع آوری و در جداول مربوطه طبقه بندی شد و با استفاده از روش های آماری مناسب (توصیفی و استنباطی و با استفاده از آزمونهای کالموگراف اسمیرنف و معادلات ساختاری) ، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و نتایج حاصله حاکی از آن است که برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک انصار بر اساس مدل AIDA ، موجب جلب توجه , ایجاد علاقه ،تحریک تمایل و موجب سوق دادن مشتریان به استفاده از خدمات شده است. به عبارتی بانک توانسته به اهداف از پیش تعیین شده خود نائل شود.درپایان با توجه به یافته ها ، پیشنهاداتی بیان شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.