شناخت مخاطب، برگ برنده تبلیغات اثربخش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناخت مخاطب، برگ برنده تبلیغات اثربخش دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناخت مخاطب، برگ برنده تبلیغات اثربخش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناخت مخاطب، برگ برنده تبلیغات اثربخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناخت مخاطب، برگ برنده تبلیغات اثربخش :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
تبلیغات امروزه به عنوان یکی از موضوعات مهم بین رشته ای مورد توجه و حساسیت فزاینده ای قرار گرفته است در جهانی که تحت تسلط مسائلزیستی- مادی و اجتماعی می باشد تبلیغات به مثابه متقاعد ساختن مردم به خرید و مصرف نوع خاصی از کالاها یا خدمات از طریق القای حس نیاز و ایجاد تمایل و طمع نسبت به آن صورت می گیرد و از طریق نمادها و عک های حرفه ای که بیان کننده کارایی و نوع محصول است سعی می کند تا مشتری را به سمت کالا جذب کرده و انگیزه رفتن به سمت محصول مورد نظر و خرید آنرا در او برانگیزد.از دیدگاه جامعه شناسی توجه به امر مخاطب و شناخت و آگاهی کامل داشتن نسبت آن و نوع پیام ارسالی در قالب تبلیغ، برای امر تبلیغات ازضروریات به شمار می رود. آنچه در نوشتار حاضر به طور اخص بدان پرداخته شده است مسئله تبلیغات و مخاطب شناسی است این مقاله می کوشد با استفاده از روش مطالعه کتابخانه ای ضمن بیان ماهیت و تعریف تبلیغات از دیدگاه جامعه شناسی به بررسی و تشریح مخاطب به عنوان یکی از ارکان مهم تبلیغات قواعد کلی جذب مخاطب، بیان ابزارها و شیوه های تبلیغ و دسته بندی انواع آن بپردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.