تعیین مزایا و معایب استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریق شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین مزایا و معایب استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریق شبکه های اجتماعی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین مزایا و معایب استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریق شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین مزایا و معایب استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریق شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین مزایا و معایب استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریق شبکه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه مدیریت ارتباط با مشتری به دلایل جهانی شدن، افزایش رقابت و پیشرفت سریع تکنولوژی؛ با شیوه های قدیمی ممکننبوده و باید به دنبال راهکاری بود تا بتوان نسبت به تعمیق روابط با مشتری و سرعت بخشی به نقل و انتقال اطلاعات؛ اقدام نمود.مدیریت روابط مشتری از طریق شبکه های اجتماعی یا SCRM مفهوم جدیدی در حوزه کسب و کار بوده و در حال تبدیلشدن به یکی از استراتژی های مهم در سازمان ها می باشد. هدف از انجام این تحقیق، تعیین مزایا و معایب استراتژی فوق الذکربوده است. جامعه آماری تحقیق، شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی بود که استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریقشبکه های اجتماعی را در مجموعه خود به کار بسته اند. از مدیران این شرکت ها به وسیله یک پرسشنامه با سوالات باز، ارزیابیبه عمل آمد و اطلاعات حاصل از تحقیق، مورد تحلیل اکتشافی قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد که کاهش هزینه هایسازمان و فراگیر نبودن شبکه های اجتماعی به ترتیب به عنوان مهم ترین مزیت و عیب استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریقشبکه های اجتماعی، می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.