تدوین استراتژی زنجیره تأمین شرکت فولاد اکسین خوزستان در زمینه تولید فولادهای خاص و فولادهای تجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین استراتژی زنجیره تأمین شرکت فولاد اکسین خوزستان در زمینه تولید فولادهای خاص و فولادهای تجاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین استراتژی زنجیره تأمین شرکت فولاد اکسین خوزستان در زمینه تولید فولادهای خاص و فولادهای تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی زنجیره تأمین شرکت فولاد اکسین خوزستان در زمینه تولید فولادهای خاص و فولادهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین استراتژی زنجیره تأمین شرکت فولاد اکسین خوزستان در زمینه تولید فولادهای خاص و فولادهای تجاری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق تدوین استراتژی زنجیره تأمین شرکت فولاد اکسین خوزستان درزمینه تولیدفولادهای خاص و فولادهای تجاریمی باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری خبرگان صنعت فولاد،مدیران،کارشناسان زنجیره تأمین شرکت فولاد اکسین خوزستان بودند. روش نمونه گیری، قضاوتی _ هدفمند است. ابزارهای عمدهدر این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات عبارتند از: مصاحبه، تشکیل گروه های کانونی، مشاهده و مطالعه مدارک اسناد و سازمان.این تحقیق در راستای استراتژی زنجیره تامین فولاد اکسین خوزستان حرکت نموده و سطح تحلیل کل زنجیره تامین می باشد. درطی مسیر تحقیق ابتدا روی محصولات شرکت و یا به عبارتی با نگاه محصول محور شرکت مورد بررسی قرارگرفت. لذا محصولاتشرکت به دوگروه که شامل محصولات فولادی تجاری (ST) و فولادی خاص می باشد تفکیک شدند. سپس نقاط قوت وضعفوفرصت وتهدید هریک از گروههای محصولات از طریق مصاحبه با خبرگان ومدیران شرکت تعیین گردید. به منظور تجزیه و تحلیلاطلاعات از روش تحلیل مقایسه زوجی استفاده شد. پس از تعیین گزینه های استراتژیک زنجیره تامین شرکت فولاد اکسینخوزستان، جهت مقایسه واولویت بندی و انتخاب هریک از این استراتژی ها، از ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)استفاده شد. حاصل تحقیق تعیین هفت استراتژی بود. گزینه های استراتژیک زنجیره تامین در حوزه تولید فولادهای خاص بدینترتیب بودند: SC.SRT.1 احداث فولادسازی (یکپارچگی عمودی روبه بالا)، SC.SRT.2 همکاری با تامین کنندگان درقالب تضمینخرید (۲۰ الی ۴۰ هزارتن ماهانه)، SC.SRT.3 افزایش توانمندی تکنولوژیک شرکت و SC.STR.4 خرید سهام اقلیت تامین کنندگانداخلی. گزینه های استراتژیک زنجیره تامین در حوزه تولید فولادهای ST نیز بدین ترتیب بودند: SC.STR.5 ایجاد خردهفروشی (یکپارچگی روبه پایین)، SC.STR.6 فروش روز فروش، SC.STR.7 توسعه صادرات و SC.STR.3 افزایش توانمندیتکنولوژیک شرکت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.