تحلیل درک مشتری از محیط فروشگاه و اثر آن بر وفاداری به برند از طریق لذت خرید (مطالعه موردی:فروشگاه محصولات لوازم خانگی ال جی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل درک مشتری از محیط فروشگاه و اثر آن بر وفاداری به برند از طریق لذت خرید (مطالعه موردی:فروشگاه محصولات لوازم خانگی ال جی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل درک مشتری از محیط فروشگاه و اثر آن بر وفاداری به برند از طریق لذت خرید (مطالعه موردی:فروشگاه محصولات لوازم خانگی ال جی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل درک مشتری از محیط فروشگاه و اثر آن بر وفاداری به برند از طریق لذت خرید (مطالعه موردی:فروشگاه محصولات لوازم خانگی ال جی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل درک مشتری از محیط فروشگاه و اثر آن بر وفاداری به برند از طریق لذت خرید (مطالعه موردی:فروشگاه محصولات لوازم خانگی ال جی) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به تحلیل درک مشتری از محیط فروشگاه ال جی و اثر آن بر وفاداری به برند از طریق لذت خرید می پردازد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه اجرا توصیفی پیمایشی و از نظر ماهیت همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه خریداران محصولات فروشگاه لوازم خانگی ال جی در شهر اصفهان بودند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده صورت گرفته است. روایی پرسشنامه ها به روش محتوایی و تحلیل عاملی تأیید شده و پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه ۰/۸۴ تأیید گردید. از ۲۵۰ پرسشنامه توزیع شده بین مشتریان ۲۳۱پرسشنامه بازگشت و جهت تحلیل استفاده شد. اطلاعات جمع آوری شده به وسیله نرم افزارهای SPSS و Amos از طریق آمار توصیفی (فراوانی،درصد، میانگین و انحراف معیار) و آمار استنباطی (تحلیل عاملی تاییدی، تحلیل مسیر به همراه سطح معنی داری) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. براساس نتایج به دست آمده فرضیه اصلی پژوهش (درک مشتری از فضای فروشگاه از طریق لذت خرید بر وفاداری به برند تاثیر معناداری دارد.) مورد تایید قرار گرفت همچنین فرضیه های فرعی (تاثیر معنادار محیط و تعامل انسانی و طراحی بر لذت خرید و تاثیر لذت خرید بر وفاداری مشتریان) مورد تایید قرار گرفت. در مقایسه بین فرضیه های پژوهش محیط بیشترین تاثیر را بر لذت خرید دارد و پس از آن تعامل انسانی و سپس طراحی داخلی فروشگاه بر لذت خرید موثر است. همچنین سه مولفه محیط و تعامل انسانی و طراحی بطور غیرمستقیم از طریق متغیر میانجی لذت خرید بر وفاداری به برند اثر معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.