تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
یکی از ویژگی های بارز عصر حاضر، تغییر و تحولات سریع در ابعاد گوناگون جوامع می باشد و فنآوری اطلاعات، موتور تغییراتجاری بشمار می رود. این پژوهش به بررسی تأثیر فرآیندهای داخلی و رضایت مشتریان شرکت ملی حفاری ایران بر فنآوریاطلاعات و ارتباطات می پردازد. روش تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش تحقیق توصیفی می باشد. جامعه آماری اینتحقیق کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران و به تعداد ۳۰۰۰ نفر می باشد. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه و به روشنمونه گیری تصادفی جمعآوری شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون ks ، t تک نمونه و فریدمن که با استفاده از نرم-افزار SPSS 20 انجام گرفت. متغیرهای اصلی این تحقیق فرآیندهای داخلی، رضایت مشتری و فنآوری اطلاعات و ارتباطات می-باشد . نتایج حاصل از تحقیق نشان داد بیشترین تأثیر فنآوری اطلاعات مربوط به فرآیندهای داخلی و کمترین تأثیر آن مربوط بهرضایت مشتریان می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.