تاثیرروش چندحسی وشناخت درمانی برکاهش اختلال رفتاری وناسازگاری دردانش آموزان پسراستثنایی بیش فعال پایه دوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرروش چندحسی وشناخت درمانی برکاهش اختلال رفتاری وناسازگاری دردانش آموزان پسراستثنایی بیش فعال پایه دوم دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرروش چندحسی وشناخت درمانی برکاهش اختلال رفتاری وناسازگاری دردانش آموزان پسراستثنایی بیش فعال پایه دوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرروش چندحسی وشناخت درمانی برکاهش اختلال رفتاری وناسازگاری دردانش آموزان پسراستثنایی بیش فعال پایه دوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرروش چندحسی وشناخت درمانی برکاهش اختلال رفتاری وناسازگاری دردانش آموزان پسراستثنایی بیش فعال پایه دوم :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

بیش فعالی یک بیماری نوروبیولوژیک پیچیده مغز است که بعد از ۳ سالگی خود را به خوبی نشان می دهد. اگرچه مختصسنین کودکی نیست ولی در این سنین شایع تر است و اغلب به علت مراجعه دیرهنگام، دیر تشخیص داده می شود.کودک بیش فعال همانگونه که از این عنوان برمی آید بسیار پرتحرک است و نمی تواند یک جا آرام بنشیند. او اضافه برناآرامی بسیار زیاد، نوعی اضطرار و اجبار برای خرابکاری نیز دارد. کودک بیش فعال دچار نقص توجه است و در تحصیل بامشکل مواجه است. دامنه توجه اش بسیار محدود است و به همین علت نمی تواند تمرکز لازم را حین درس خواندنداشته باشد. این کودک به سرعت حواسش پرت می شود و به کوچکترین محرک بیرونی واکنش نشان می دهد. در نتیجهعملکرد تحصیلی اش پایین می آید و در یادگیری دچار مشکل می شود به جزئیات دقت نمی کند و اشتباهات واضحیانجام می دهد.خیلی ضعیف حروف و کلمات را کنار هم قرار می دهد و نوشته های شلوغ و در هم و بر همی دارد.در حفظتوجه اش در انجام تکالیف مدرسه و کارها مشکل دارد. تکالیف مدرسه را سرسری می گیرد.از انجام تکالیفی که دوستندارد اجتناب می کند و در تمام کردن تکالیف مدرسه و مواردی که فعالیت ذهنی می طلبد وا می ماند.درواقع آموزشکودک دارای اختلال نقص توجه، از طریق حل مشکلات جدی و دائمی سه مورد زیر امکان پذیرمی باشد. ۱- میزان توجه ۲-کنترل جنبش حرکت ۳- بیش فعالی. ازاین رو تصمیم گرفتیم تابا به کارگیری استراتژی های چند حسی و روش شناخت درمانی درکناردارودرمانی درصدد حل مشکلات سه گانه این کودکان برآییم این روش که ترکیبی ازفعالیتهایتوانمندسازی و ارتقاء کارکردهای تخصصی از جمله فعالیت های ورزشی، رفتاری، هنری، دارویی و مدیریت تحصیلی استازجمله تکنیک های شناخت درمانی است که درنهایت به افزایش دامنه توجه دردانش آموز مان می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.