به کارگیری روش های هوشمند دربهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 به کارگیری روش های هوشمند دربهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد به کارگیری روش های هوشمند دربهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی به کارگیری روش های هوشمند دربهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن به کارگیری روش های هوشمند دربهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف مقاله حاضر بررسی روش های نوین مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. در همین راستا eCRM به عنوان یک ابزار که شامل تدهای مختلفیهمراه با مزایا و معایبی امکان ارائه روش های هوشمند مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی، ارزیابی شد. روش مورد استفاده از نوعتوصیفی- کتابخانه ای می باشد. یافته ها حاکی از آن است که eCRM با امکان گسترش جغرافیای جذب مشتری در توسعه کسب و کار و نیزرسیدگی به نیازهای مشتریان کمک شایانی می کند به شرط آنکه اصول و قواعد استفاده از آن رعایت شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.