بررسی، تعیین و اولویت بندی شاخص های کیفیت پورتال بانک سپه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی، تعیین و اولویت بندی شاخص های کیفیت پورتال بانک سپه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی، تعیین و اولویت بندی شاخص های کیفیت پورتال بانک سپه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی، تعیین و اولویت بندی شاخص های کیفیت پورتال بانک سپه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی، تعیین و اولویت بندی شاخص های کیفیت پورتال بانک سپه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

فن آوری اطلاعات و اینترنت تحول ژرف و عمیقی درارتباطات و فرایند انتقال اطلاعات ایجاد کرده است. این شرایط، زمینه ای را برایتسهیل انجام امور تجاری ایجاد نموده که منجر به افزایش رقابت بین سازمان ها گردیده است. بانکها نیز به عنوان مؤسساتی که در حوزه هایمختلف مالی فعالیت می کنند از این امر مستثنی نبوده و در انجام امور خود با موانع و تهدیدهای گوناگونی مواجه هستند که برای فائق آمدنبر آنها و دستیابی به فرصت های بالقوه بازار، باید دارای مزیتهای رقابتی باشند. پژوهش حاضر به بررسی، تعیین و اولویت بندی شاخص هایکیفیت پورتال بانک سپه می پردازد.این پژوهش از نظر هدف، کاربردی است. از نظر نحوه ی گردآوری داده ها، جزء تحقیقات توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه ی آماریپژوهش، کاربران سنین مختف پورتال بانک سپه هستند که به صورت تصادفی ساده و با توجه به حجم زیاد جامعه آماری(جامعه آمارینامحدود) تعداد ۳۸۴ نفر از آنها مورد پایش قرار گرفته اند. ابزار گردآوری اطلاعات در بخش نظری که به مطالعه ی ادبیات پژوهش و بررسیتحقیقات پیشین اختصاص داشته، فیش برداری و در بخش میدانی، پرسشنامه بوده است. در قسمت آمار استنباطی و آزمون فرضیات، ازتحلیل t تکنمونهای و کای اسکوئر بهره گرفته شده است.پژوهش حاضر در قالب ۱۱ سؤال تنظیم شده و یافته ها نشان میدهد که ابعاد «کارآیی، قابلیت و سادگی، امنیت و حفظ حریم خصوصیکاربران در وضعیت مطلوب و ابعاد: عمل به تعهدات و جبران خسارت، حق الزحمه ها و هزینه های دریافتی، ارائه شده به مشتریان، پاسخگویی،سفارشی سازی و شخصی سازی خدمات، کیفیت اطلاعات و مضمون و محتوا، طراحی و سیمای بصری، نوآوری و به کارگیری فناوری های روز»در وضعیت مطلوب قرار ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.