بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان از خدمات دریافتی (مورد مطالعه: سازمان مخابرات استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان از خدمات دریافتی (مورد مطالعه: سازمان مخابرات استان تهران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان از خدمات دریافتی (مورد مطالعه: سازمان مخابرات استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان از خدمات دریافتی (مورد مطالعه: سازمان مخابرات استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان از خدمات دریافتی (مورد مطالعه: سازمان مخابرات استان تهران) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات سیستم های نوینی تولید شده است که میتواند سازمان را در کاهش هزینه هایداخلی، تعامل بهتر با محیط و در نهایت به دست آوردن سود یاری رساند. یکی از این ابزارها رضایت مشتری است.این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش پژوهش توصیفی _ پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهششامل ۴۶ نفر از کارکنان شرکت مخابرات استان تهران می باشد. ضمناً برای جمع آوری اطلاعات در این پژوهش ازابزار پرسشنامه استفاده شده است. این پرسشنامه شامل ۱۶ سؤال می باشد که برای تعیین میزان اعتبار آن در مرحلهاول به صورت آزمایشی روی ۲۸ نفر اجرا گردید و سپس در مرحله دوم پرسشنامه به صورت نهایی اجرا شد واطلاعات به دست آمده مورد تحلیل توصیفی و استنباطی قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش نشان میدهد که بینرفتار مناسب فروشندگان و رضایت مشتریان از خدمات دریافتی ارتباط مثبت وجود دارد. بین کیفیت مناسب کالاهابا رضایت مشتری ارتباطی مثبت وجود دارد. بین تناسب کالاها با خواسته ها و نیازهای مشتری با رضایت مشتریانارتباطی مثبت وجود دارد. در نهایت بین زمان دریافت کالاها و خدمات با رضایت مشتری از خدمات دریافتیارتباطی مثبت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.