بررسی تاثیرات ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان در صنعت پوشاک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرات ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان در صنعت پوشاک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرات ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان در صنعت پوشاک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرات ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان در صنعت پوشاک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرات ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان در صنعت پوشاک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

ارزش برند یک شاخص کلیدی تعیین وضعیت سلامت برند است و بازبینی مداوم آن امری مهم در مدیریت مؤثر برند است.یکی از جنبه های بررسی برند، بررسی آن از دیدگاه مشتریان است که با توجه به برآورد ذهنی مشتری از یک برند استکیفیت درک شده از برند، وفاداری به برند و آگاهی همراه با تداعی برند ابعاد اصلی آن را تشکیل می دهد. اهمیت این موضوعدر صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، بانکداری و همچنین صنعت پوشاک در ایران نیز مطرح می باشد. گرچه اکثربرندهای معروف در زمینه پوشاک در ایران مربوط به برندهای خارجی می باشد. بنابراین ایجاد برند، یکی از اولویت هایاستراتژیک جهت تولیدکنندگان پوشاک ایرانی محسوب می شود. تحقیق پیش رو یک تحقیق توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی است که هدف آن بررسی ارتباط ارزش ویژه برند و قصد خرید مصرف کنندگان پوشاک می باشد. در مدل پیشنهادشده، ابعاد ارزش ویژه برند (که شامل آگاهی و تداعی برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) بررسی و همچنین بهبررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و انتخاب پوشاک پرداخته شده است. به علاوه، از آن لحاظ که نتایج مورد انتظار آن میتوان در فرآیند استفاده از اطلاعات مشتریان و شیوه های مواجه با بازار به خدمت آید کاربردی خواهد بود. به این منظور،بر اساس نمونه گیری تصادفی در دسترس، نمونه ای معادل ۳۸۴ نفر مورد پژوهش قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن بود کهوفاداری به برند و تداعی برند بر ایجاد ارزش ویژه برند موثر است. ارزش ویژه برند نیز به نوبه خود بر تمایل به انتخاب برندتأثیر مثبتی داشت. با این حال، تأثیر آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده برند بر ارزش ویژه برند موثر نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.