بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی در شرکت نفت بهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی در شرکت نفت بهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی در شرکت نفت بهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی در شرکت نفت بهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی در شرکت نفت بهران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی پرداخته است.روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی و همبستگی می باشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه ،مدیران ارشد، معاونین و مدیران میانی، کارشناسان و عاملین رسمی مربوطه در شرکت نفت بهران میباشد حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۲۰۷ نفر تعیین گردید و روش نمونه گیری پژوهش حاضر نمونه گیری تصادفی ساده میباشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش کرونباخ ۰.۹۴۵ و روایی ابزار با روش محتوایی و سازه مورد تأیید قرار گرفته اند. نرم افزار مورد استفاده جهت تحلیل داده ها لیزرل می باشد. فرضیه های این پژوهش با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری مورد آزمون قرارگرفت و نتایج حاصل از آن نشان داد که بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین پرداخت پاداش به کارکنان بر کیفیتخدمات دارای تأثیر مثبت و معنادار می باشد.علاوه براین تأثیر ادراک ودرونی سازی چشم انداز سازمانی و توسعه کارکنان بر کیفیت خدمات تایید نشد. همچنین الگوی تأثیرگذاری بازاریابی داخلی، بر کیفیت خدمات با نقش میانجی تعهد سازمانی و سایر شاخص های مربوطه دارای برازش مناسب و قابل قبول می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.