بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور شناسایی و الویت بندی تاثیر عوامل بازاریابی موثر بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری در بیمه پارسیان بر اساس مدل۷p پرداخته است.روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی و همبستگی می باشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل ، کلیه بیمهگذاران، کارمندان و مدیران بیمه پارسیان در استان تهران می باشد. حجم نمونه بااستفاده از فرمول کوکران ۲۲۴ نفر تعیین گردید و روش نمونهگیری پژوهش حاضر نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفادهپرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۰.۸۶۶ و روایی ابزار با روش محتوایی مورد تأیید قرار گرفته اند . اطلاعات تحقیق به کمک نرم افزار SPSS و با استفاده از آزمونهای آماری، توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج این تحقیقحاکی از آن است که بین تمامی مولفه هاى مدل ۷p و و فروش بیمه نامه های عمرو سرمایه گذاری در بیمه پارسیان رابطه معنا داری وجود دارد.همچنین از آزمون فریدمن براى اولویت بندى شاخص ها بر اساس میزان تأثیرگذارى آنها بر فروش بیمه عمر پارسیان استفاده شد که نتایجحاکی از اهمیت بالای شاخص های قیمت و ترفیعات از نظر آزمودنی ها در اثرگذاری بر توسعه فروش بیمه عمر در شرکت بیمه پارسیان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.