بررسی تاثیر آموزش روش چند حسی فرنالد در بهبود اختلال خواندن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش روش چند حسی فرنالد در بهبود اختلال خواندن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش روش چند حسی فرنالد در بهبود اختلال خواندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش روش چند حسی فرنالد در بهبود اختلال خواندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش روش چند حسی فرنالد در بهبود اختلال خواندن :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر ، بررسی تاثیر آموزش روش چند حسی فرنالد در بهبود مهارت خواندن بود بدین منظور ۳۰ نفر دانش آموز (۱۶دختر و ۱۴ پسر) کلاس دوم و سوم ابتدایی از مرکز اختلالات یادگیری شهید روزی طلب شیراز به عنوان نمونه انتخاب وپس از انجاممراحل نمونه گیری به صورت تصادفی به دوگروه آزمایش وکنترل تقسیم شدند ، ۱۵ نفر گروه آزمایش و ۱۵ نفرگروه گواه (در هر گروه۷ پسر و ۸ دختر).طرح پژوهش حاضر نیمه آزمایشی، که در قالب پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل انجام شد. پس از انجامپیش آزمون بر روی هر دوگروه، آموزش روش چند حسی فرنالد طی ۱۰ جلسه ۴۵ دقیقه ای فقط بر روی گروه آزمایش انجام شده ودرنهایت مجدداً ازهر دو گروه پس آزمون گرفته ونتایج با یکدیگر مقایسه شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات، آزمون هوش وکسلر تجدیدهنظرشده کودکان وآزمون خواندن محقق ساخته بوده است. اطلاعات از طریق روش آماری (t-test) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تجزیه و تحلیل آماری نشانگر آن است که تاثیر آموزش روش چندحسی فرنالد، دربهبود اختلال خواندن در سطح P>0/001)معنادار می باشد. از طرف دیگر، نتایج نشان می دهد که آموزش روش چندحسی فرنالد دربهبوداختلال خواندن بین دوجنس (دختر و پسر) معنادار نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.