بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوش های چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهر بوشهر در سال ۹۲-۹۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوش های چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهر بوشهر در سال ۹۲-۹۱ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوش های چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهر بوشهر در سال ۹۲-۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوش های چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهر بوشهر در سال ۹۲-۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوش های چندگانه گاردنر بر نگرش مذهبی دانش آموزان دبیرستانی شهر بوشهر در سال ۹۲-۹۱ :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی بررسی اثربخشی آموزش روش تدریس مبتنی برهوش های چندگانه گاردنربر نگرشدانش آموزان دبیرستانی شهر بوشهر در سال ۹۲-۹۱ با طرح تحقیق آزمایشی پیش آزمون- پس آزمون نگرش سنجمذهبی، از نظر هدف کاربردی و به صورت یک آزمایش میدانی انجام شد. در این تحقیق با نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای، دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) و پسرانه شهید نواب صفوی انتخاب گردید؛ با انتخاب تمام دانش آموزانکلاس دوم هر دو دبیرستان به عنوان نمونه تحقیق و قرعه کشی، گروه های آزمایش و کنترل دختر و پسر با حجم نمونهنهایی ۵۲ دختر و ۶۰ پسر به دست آمد. و با تدریس شخص محقق در هر دو دبیرستان طرح طی ۱۲ هفته انجام پذیرفت.پرسشنامه نگرش سنج گلریز، براهنی (۱۳۵۳)، به عنوان ابزار کار تحقیق مورد استفاده قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیلاطلاعات دو روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. پس از اطلانات دموگرافیک نمونه مورد مطالعه شامل فراوانی،درصد فراوانی، میانگین و انحراف معیار، فرضیات پژوهش با استفاده از تحلیل کوواریانس (ANOVA) مورد تجزیه و تحلیلقرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد تأثیر آموزش مبتنی بر هوش چندگانه بر نگرش مذهبی دانش آموزان معنادار می باشدولی این شیوه نسبت به جنسیت دانش آموزان معنادار نمی باشد. ضمناً نتایج حاصله بیانگر آن بود که این شیوه ی تدریستأثیری در تغییر نگرش دانش آموزان از نظر رشته ی تحصیلی آنان نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.