کنترل فعال ارتعاش سیستم تعلیق خودرو با کمک فنر الکترومغناطیسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنترل فعال ارتعاش سیستم تعلیق خودرو با کمک فنر الکترومغناطیسی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنترل فعال ارتعاش سیستم تعلیق خودرو با کمک فنر الکترومغناطیسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنترل فعال ارتعاش سیستم تعلیق خودرو با کمک فنر الکترومغناطیسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنترل فعال ارتعاش سیستم تعلیق خودرو با کمک فنر الکترومغناطیسی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

کمک فنر در اصطلاح رایج )دمپر دراستفاده فنی( یک دستگاه مکانیکی طراحی شده برای نرم کردن خروجی یا میرا کردن ضربه ناگهانی و اتلاف انرژی جنبشی یا تولید انرژی الکتریکی است. هدف اصلی این پروژه بررسی سیستمهای تعلیق و تحلیل اثرات ارتعاشات بر روی سیستم تعلیق فعال خودرواست.که در ابتدا سعی شده است نگاهی گذرا بر انواع سیستمهای تعلیق از نظر غیر فعال و فعال بودن داشته باشیم. بعد از آن در این پروژه تحقیقاثرات ارتعاشات بر روی سیستم تعلیق ۱ ۴ خودرو یک بار به ازای کمک فنر هیدرولیکی و بار دیگر با در نظر گرفتن کمک فنر هیدرولیکی همراه با نیرویالکترومغناطیسی فعال با مدل سازی معادلات حرکت سیستم تعلیق ۱ ۴ خودرو همراه با کنترلر های تناسبی انتگرالی مشتقی و کنترل فعال نیرو در – – متلب سیمولینک مدل سازی و کنترل شده است. نتایج نشان می دهد که کمک فنر الکترو مغناطیس دورانی با کنترلر AFC 0 فراجهش به ۰/۰۰۰۵۸و زمان نشست کمتر از ۲ ثانیه است که نسبت به مدل یک چهارم با کنترلر PID نتایج مطلوب تری بدست می آید، که باعث کاهش ارتعاش بدنه خودرو، افزایش ایمنی و راحتی سرنشینان می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.