بررسی تجربی اثر فیلت لبه حمله برجک بر جریان اطراف زیردریایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربی اثر فیلت لبه حمله برجک بر جریان اطراف زیردریایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربی اثر فیلت لبه حمله برجک بر جریان اطراف زیردریایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی اثر فیلت لبه حمله برجک بر جریان اطراف زیردریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربی اثر فیلت لبه حمله برجک بر جریان اطراف زیردریایی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در اثر اتصال قسمتهای جانبی زیردریایی به بدنهی اصلی آن ،گردابههایی به وجود میآیند که یکنواختی جریان را برهم زده و ویزگیهای نامطلوبی مانند تشکیل گردابه را به جریان میافزایند. گردابه هایی که در اثر اتصال برجک به بدنه یک زیردریایی به وجود میآیند، تاثیرچشمگیری بر غیر یکنواختی ویک زیردریایی در محل صفحه پروانه دارند. در تحقیق حاضر با استفاده از جریان سنج سیم داغ، میدان جریانگردابه ای ایجاد شده در پشت دو مدل برجک در یک مدل زیردریایی استاندارد به صورت تجربی در تونل باد بررسی شده است. برجکها دارای سطح مقطع و ارتفاع یکسان بوده اما یکی از آنها ساده و دیگری دارای فیلت در لبه حمله میباشد. میدان چرخشی گردابه نعل اسبی در پایین دست برجک در چهار موقعیت مشخص تعیین شده است. نتایج این تحقیق تشکیل گردابه نعل اسبی را بر روی بدنه مدل زیردریایی در اثر اتصالبرجک به بدنه مشخص کرده است. حضور فیلت در لبه حمله برجک مقدار و شدت گردابه را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده است. به علاوه با افزایش فاصله از برجک به سمت پایین دست جریان مقدار سرعت محوری در مرکز گردابه افزایش یافته اما محدودهای که گردابه پوشش می- دهد کوچکتر میشود. نتایج به وضوح تقارن جریان را در اطراف برجک مدل زیردریایی نشان داده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.