تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

طرح های احداث تونل ها و فضا های زیر زمینی به جهت ارتباط این سازه ها با زمین و آب های زیر زمینی در محیطی با عدم قطعیت بالا می شوند.این عدم قطعیت در بسیاری موارد منجر به خسارت های سنگینی می شوندکه بر زمان و هزینه ناشی از این خسارت ها را تاثیر می گذارند. و انتخاب روش حفاری مناسب با ریسک های مدیریتی کمترو بهینه سازی تخصیص بودجه ی اضافی جهت کاهش ریسک که اهمیت پیدا می کند.در این تحقیق ریسک های مدیرتی و احتمال رخداد این ریسک ها را در هر یک از روش های حفاری NATM و TBM توسط روس دلفی شناسایی شده است .پس از تخصیص بهینه هزینه اضافی بین ریسک های مدیرتی با روش لاگرانزین و محاسبه هزینه شکست های مدیرتی هر یک از روش های حفاری نتیجه گیری شد که هزینه شکست مدیریتی روش حفاری NATM نسبت به روش حفاری TBM بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.