تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های مدیریتی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
طرح های احداث تونل ها و فضا های زیر زمینی به جهت ارتباط این سازه ها با زمین و آب های زیر زمینی در محیطی با عدم قطعیت بالا می شوند.این عدم قطعیت در بسیاری موارد منجر به خسارت های سنگینی می شوندکه بر زمان و هزینه ناشی از این خسارت ها را تاثیر می گذارند. و انتخاب روش حفاری مناسب با ریسک های مدیریتی کمترو بهینه سازی تخصیص بودجه ی اضافی جهت کاهش ریسک که اهمیت پیدا می کند.در این تحقیق ریسک های مدیرتی و احتمال رخداد این ریسک ها را در هر یک از روش های حفاری NATM و TBM توسط روس دلفی شناسایی شده است .پس از تخصیص بهینه هزینه اضافی بین ریسک های مدیرتی با روش لاگرانزین و محاسبه هزینه شکست های مدیرتی هر یک از روش های حفاری نتیجه گیری شد که هزینه شکست مدیریتی روش حفاری NATM نسبت به روش حفاری TBM بیشتر می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.