تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های فنی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های فنی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های فنی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های فنی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و تخصیص بهینه بودجه اضافی ریسک های فنی تونلسازی (مطالعه موردی مترو خط ۳ مشهد) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مدیریت ریسک پروژه ها ،حتی در کشورهای صنعتی هم مبحث نوینی در مدریت پروژه ها می باشد.متاسفانه در کشور ما مدیریت ریسک در ابعاد مختلف، حتی ابعادی که امروزه در همه دنیا به طرز گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد مهجور مانده است. پروژههای تونل سازی از جمله مهمترین و پرهزینه ترین طرح های عمرانی در بسیاری از کشورهای جهان می باشند که محدودیت بودجه و زمان بنا به دلایل بسیاری از جمله شرایط اقتصادی کنونی جهان رو به رو هستند.یک پروژه موفق معمولا با توانایی آن در تکمیل به موقع و در محدوده ی بودجه و منطق نیاز های فنی شناخته می شود.در این تحقیق ریسک های فنی و احتمال رخداد این ریسک ها را در هر یک از روش های حفاری NATM و TBM توسط روش دلفی شناسایی شده است. پس از تخصیص بهینه هزینه بین ریسک های فنی و محاسبه هزینه شکست های فنی هر یک از روش های حفاری نتیجه گیری شد که هزینه شکست روش حفاری NATM نسبت به روش حفاری TBM بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.