مسئولیت مدنی رسانه های تبلیغاتی ناشی از تبلیغات گمراه کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مسئولیت مدنی رسانه های تبلیغاتی ناشی از تبلیغات گمراه کننده دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مسئولیت مدنی رسانه های تبلیغاتی ناشی از تبلیغات گمراه کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مسئولیت مدنی رسانه های تبلیغاتی ناشی از تبلیغات گمراه کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مسئولیت مدنی رسانه های تبلیغاتی ناشی از تبلیغات گمراه کننده :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از مشکلاتی که در تبلیغات بازرگانی دیده می شود تبلیغات گمراه کننده و غیر واقعی است که منجر به ضرر هایی اعم از مادی و معنوی به شخص مخاطب می شود.در راستای جبران خسارت وارده با توجه به قواعد فقهی لاضرر و غرور باید قائل به تفکیک شد. چنانچه ضرر وارده ناشی ازنادرست و غیر واقعی بودن محتوای و مفهوم تبلیغات باشد رسانه های تبلیغاتی و صاحبان کالا به صورت تضامنی در مقابل مخاطب مسئولیت دارندولی در ارتباط با خودشان چنانچه رسانه ناآگاه بوده است در صورت جبران خسارت مخاطب حق رجوع به تولید کننده کالا را خواهد داشت و چنانچه ضرر وارده ناشی از جلوه های سمعی و بصری باشد مانند استفاده از یک عکس بودن اجازه از صاحب آن ،رسانه تبلیغاتی به تنهایی مسئولیت خواهد داشت. اما عده ای قائل به اعمال نظریه تقصیر در مورد مسئولیت رسانه های تبلیغاتی شده اند چرا که تعهد آن تعهد به وسیله است و تنها در صورت تقصیر مسئولیت خواهد داشت. نظر اول به نفع مخاطب و مصرف کننده خواهد بود. و در نتیجه قابل قبول تر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.