شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرایند اثربخشی تبلیغات محیطی با استفاده از روش FVIKOR با ارائه مدل پیشنهادی (مطالعه موردی: سازه های تبلیغاتی متحرک هوشمند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرایند اثربخشی تبلیغات محیطی با استفاده از روش FVIKOR با ارائه مدل پیشنهادی (مطالعه موردی: سازه های تبلیغاتی متحرک هوشمند) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرایند اثربخشی تبلیغات محیطی با استفاده از روش FVIKOR با ارائه مدل پیشنهادی (مطالعه موردی: سازه های تبلیغاتی متحرک هوشمند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرایند اثربخشی تبلیغات محیطی با استفاده از روش FVIKOR با ارائه مدل پیشنهادی (مطالعه موردی: سازه های تبلیغاتی متحرک هوشمند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرایند اثربخشی تبلیغات محیطی با استفاده از روش FVIKOR با ارائه مدل پیشنهادی (مطالعه موردی: سازه های تبلیغاتی متحرک هوشمند) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

بحث درمورد اثربخشی تبلیغات و نقش آن در بهبود عملکرد شرکت ها در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. یکی از دلایل این امر، مخارج سنگین تبلیغاتی است. در حوزه تبلیغات محیطی به دلیل اشکال مختلف آن می تواند برای کسب وکارها با بودجه های مختلف مفید باشد. هر کسب وکاری متناسب با بودجه خود و استراتژی های تبلیغاتی خود می تواند از تبلیغات محیطی استفاده کند. تبلیغات محیطی بنا به سبک زندگی امروز، سهم بیشتری از توجه مخاطبان را نسبت به سایر رسانه های فراگیر به خود اختصاص داده است. از همین رو بیش از نیمی از بودجه های تبلیغاتی در کشور ما به سمت تبلیغات محیطی می رود. دلیل رشد بودجه تبلیغات محیطی در حقیقت چیزی جز کارایی و اثربخشی نیست .با توجه به اهمیت تبلیغات محیطی در افزایش سطح آگهی عمومی درجهت تصمیم گیری انتخاب کالا و خدمات، این پژوهش سعی کرده است که با بیان مدل های موجود در فرایند اثربخشی تبلیغات به ارائه مدل پیشنهادی در جهت اثربخشی تبلیغات محیطی بپردازد و همچنین ارزیابی و تعیین بهترین نوع تبلیغات محیطی که بیشترین تاثیر را در تصمیم خرید مصرف کنندگان دارد را با استفاده از تکنیک رتبه بندی FVIKOR مورد بررسی قرار دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.