بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خودفعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خودفعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خودفعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خودفعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خودفعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مصرفکنندگان ممکن است تحت تاثیر تبلیغات به فکر کردن در مورد جنبههای مختلف خویشتن از جمله خود واقعی یا خود ایدهآلشان بپردازند. هدف از تحقیق، حاضر مقایسهی اثرخودفعالی دو نوع محتوای تبلیغات محصولات آرایشی- بهداشتی درمصرفکنندگان میباشد: تبلیغات افزایندهی زیبایی (تبلیغاتی که بر افزایش زیبایی افراد تاکید دارد) و تبلیغات رفعکنندهی عیوب (تبلیغاتی که بر رفع عیب و ایراد ظاهری افراد تاکید دارد). ابتدا بوسیلهی پرسشنامهی پیشآزمون، از بین چندین تبلیغ چاپی، یک تبلیغ بعنوان تبلیغ افزایندهی زیبایی و یک تبلیغ بعنوان تبلیغ رفعکنندهی عیوب انتخاب شد و برای پرسشنامهی اصلی مورد استفادهقرار گرفت. روایی پرسشنامهها از روش اعتبار محتوا و پایایی آنها از روش آلفای کرونباخ تایید شد. پس از تکمیل پرسشنامهها توسط زنان در ردهی سنی ۱۸ تا ۴۰ سال و تحلیل آنها مشخص شد که تبلیغات با محتوای افزایندهی زیبایی اثر خودفعالسازی بیشتری نسبت به تبلیغات با محتوای رفعکنندهی عیوب دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.