استراتژیهای زمانبندی و برنامهریزی ارائه ویدئوی تبلیغات در رسانهی تلویزیون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژیهای زمانبندی و برنامهریزی ارائه ویدئوی تبلیغات در رسانهی تلویزیون دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژیهای زمانبندی و برنامهریزی ارائه ویدئوی تبلیغات در رسانهی تلویزیون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژیهای زمانبندی و برنامهریزی ارائه ویدئوی تبلیغات در رسانهی تلویزیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژیهای زمانبندی و برنامهریزی ارائه ویدئوی تبلیغات در رسانهی تلویزیون :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

اهمیت زمانبندی رسانه تبلیغاتی تلویزیونی اثربخش در رسیدن به هدف تبلیغاتی شرکتها بسیار مهم میباشد زیرا رسانه تلویزیون یکی از رسانههای مهم و استراتژیک جهت ارائهی تبلیغات است به همین جهت بیشترین سهم از بودجهی تبلیغات به رسانه تخصیص داده میشود. تبلیغات تلویزیونی به شرکتها در کسب موفقیت نام تجاری، افزایش کارایی و اثربخشی فعالیتهای تجاری کمک میکند، و از طرفی زمانبندی نامناسب و ارائهی ضعیفتبلیغات در رسانه به عدم موفقیت برنامههایی تبلیغاتی شرکت منجر میشود. استراتژیهای زمانبندی تبلیغات با توجه به هدف شرکت یا موسسهای که میخواهد تیزر تبلیغاتی را در رسانهی تلویزیون به نمایش بگذارد، طراحی میشوند. شرکتها میتوانند با توجه به این استراتژیها حداکثر استفاده و کارایی را از فعالیتهای تبلیغاتی خود در تلویزیون بدست آورند. استراتژیهای زمانبندی تبلیغات در تلویزیون شامل استراتژی لنگر (ارائه تبلیغاتی قوی در اوایلشب)، استراتژی هدایتی (مناسب برای تبلیغاتی که قوی نیستند)، استراتژی بلوکه (پرکاربردترین استراتژی برای تبلیغات اسباببازی، محصولات خوراکی، مد و پوشاک و تبلیغات خلاق بانکی)، استراتژی پل (ارائه تبلیغات در مقابله با برنامههای طولانی مدت کانال رقیب)، استراتژی کندکردن رقابت (یکی از پیچیدهترین استراتژیهای پخش تبلیغات تلویزیونی) و استراتژی معارفه (یکی از بهترین و کارآمدترین استراتژیهای پخش تبلیغات تلویزیونی) میباشد که کاربرد هر یک از این استراتژیها در تبلیغات شرح داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.