اثر ۱ تبلیغات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید: تمایل ۲، یادآوری ۳ و کلیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر ۱ تبلیغات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید: تمایل ۲، یادآوری ۳ و کلیک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر ۱ تبلیغات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید: تمایل ۲، یادآوری ۳ و کلیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر ۱ تبلیغات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید: تمایل ۲، یادآوری ۳ و کلیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر ۱ تبلیغات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید: تمایل ۲، یادآوری ۳ و کلیک :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با پیشرفت سریع در صنعت فناوری اطلاعات، بسیاری از شرکت ها از اینترنت به عنوان بخشی از چند رسانه ای تبلیغاتی خود برای استفاده از فناوری های آنلاین استفاده می کنند. اینترنت به یک بستر تبلیغاتی محبوب و رایج تبدیل شده است، به این دلیل که بازاریابان دریافته اند که اینترنت انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر کالاهای تبلیغاتی اعمال می کند. هدف از این پژوهش پاسخ به این سوالات می باشد: معیارها و ارزیابی های تاثیر تبلیغات از لحاظ (۱) نگرش درباره تبلیغ، (۲) به یادآوری تبلیغ، و (۳) میزان کلیک کردن در توصیف تصمیم به خرید آنلاین، به چه میزان قابل توجه می باشند. هر سه معیار کارایی تبلیغات، به عنوان عوامل پیش بینی قابل توجه یافت شده اند چرا که قابلیت به یادآوری تبلیغات آنلاین به عنوان مهمترین عامل پیش بینی (بتا = ۵۱۷/۰)، فراوانی کلیک بر روی تبلیغات آنلاین (بتا = ۲۰۵/۰) و نگرش به سمت تبلیغات آنلاین (بتا = ۱۶۳/۰) را دارا می باشند. یافته ها بر این نظر می باشند که تبلیغات آنلاین ممکن است یک ابزار بازاریابی قدرتمند در زمینه محیط آنلاین باشد. یافته های پژوهش نیز حاکی بر این است که بازاریابان باید تبلیغات آنلاین را در ترکیب رسانه های تبلیغاتی خود شامل کنند چرا که تبلیغات آنلاین، خرید و فروش آنلاین را ترویج می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.