ویدئو دیتا: روشی برای افزایش کیفیت ارزیابی عملکرد معلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویدئو دیتا: روشی برای افزایش کیفیت ارزیابی عملکرد معلمان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویدئو دیتا: روشی برای افزایش کیفیت ارزیابی عملکرد معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویدئو دیتا: روشی برای افزایش کیفیت ارزیابی عملکرد معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویدئو دیتا: روشی برای افزایش کیفیت ارزیابی عملکرد معلمان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در میان نهادها و ساختارهای اجتماعی، نهاد تعلیم و تربیت اولویت و اهمیت بیشتری در کمک به دستیابی به اهداف توسعه پایدار دارد. از میان عناصر و مولفه های گوناگون تشکیل دهنده نظام تعلیم و تربیت، اولویت قطعی را باید برای معلم قائل شد، معلم از آن جهت مورد تاکید و توجه جدی و دارای نقش محوری است که کارگزار اصلی تعلیم و تربیت به شمار میرود و اهداف متعالی نظامهای تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف در نهایت به واسطه او تحقق مییابد. آنچه دانشآموزان از مقوله کمال یا عکس آن کسب میکنند، بیش از هر چیز تحت تاثیر کیفیات و شایستگیهای همه جانبه معلمان است.بهبود بهره وری و افزایش کارآیی و اثربخشی فعالیتهای معلمان از جمله موضوعات بسیار مهمی است که مورد توجه اغلب مدیران مدارس قرار دارد. به طور کلی عدم استفاده مطلوب از تواناییهای بالقوه و بالفعل معلمان مشکلات فراوانی برای مدارس و دانش آموزان به وجود می آورد که از طریق اجرای ارزشیابی کارآمد و همه جانبه میتوان از میزان کارآیی و اثربخشی فعالیت-های آموزشی معلم که به طور مستقیم با یادگیری دانش آموزان و اثر بخشی مدرسه مرتبط است، اطلاع حاصل کرد و زمینه لازم را برای بهبود آن فراهم نمود. هدف این پژوهش ارائه روشی برای رسیدن به کیفیت در ارزیابی عملکرد معلمان می باشد، برای رسیدن به کیفیت در ارزیابی باید بتوان هماهنگی و تعامل بین روش ارزیابی و هدف آن به وجود آورد. روش: در این مقاله از روش توصیفی تحلیلی استفاده شده و به شیوه تحلیلی اسنادی صورت گرفته است. نتیجه گیری: نتیجه این پژوهش حاکی از آن است که برای رسیدن به کیفیت در ارزیابی عملکرد معلمان درنظام آموزشی باید از روشهایی همچون ویدئو دیتا استفاده نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.