نقش هوش تجاری در سازمان (محل کار: بانک رفاه استان گلستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش هوش تجاری در سازمان (محل کار: بانک رفاه استان گلستان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش هوش تجاری در سازمان (محل کار: بانک رفاه استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش هوش تجاری در سازمان (محل کار: بانک رفاه استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش هوش تجاری در سازمان (محل کار: بانک رفاه استان گلستان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

محیط کسب و کار امروزه مستلزم نوعی پاسخگویی است که بتواند یک آگاهی بهنگام و دقیق در شرایط بازرگانی دست یابد. کسب و کارها برای موفقیت نیازمند دسترسی سریع و آسان به اطلاعاتی درباره مشتریان شان امور، داخلی سازمان ها،شرایط بازار خارجی و سالم بودن فعالیت های تجاریشان هستند. اینکه چرا اطلاعات و تحلیل داده ها به عنوان شاهرگ اقتصاد معرفی شده، باید گفت یک سازمان از بدو تولد تا پایان عمرش در بخش های مختلف داده ایجاد می کند و دیدن چشم انداز سازمان با این داده های پراکنده امکان پذیر نخواهد بود و از انجایی که سیستم گزارش دهی در سازمان ها به صورت سلسله مراتبی تعریف شده و مدیران عالی سازمان ها نیاز به اطلاعات موجز و خلاصه شده دارند در نتیجه باید اطلاعات چندین بار قالب بندی، خلاصه و سپس گزارش شود. برای غلبه برچنین مشکلی فناوری فرآیند داده که همان هوش تجاری نامیده می شود به کمک سازمان ها و شرکت ها آمده و وظیفه تحلیل، تهیه استراتژی و پیش بینی اطلاعات را مکانیزه و اتوماتیک کرده تا تصمیمات بهتر اخذ گردد. برخلاف نظر بسیاری که هوش تجاری را به عنوان یک ابزار یا سیستم می دانند، هوش تجاری به عنوان یک معماری مطرح می شود که مجموعه ای از برنامه های کاربردی و تحلیلی است که به استناد پایگاه های داده عملیاتی و تحلیلی به اخذ تصمیم برای فعالیت های هوشمند تجاری می باشد. در تجارت جهان رقابتی ، پیچیده و به سرعت در حال تغییر اطلاعات محور، وجود بینش صحیح و بهنگام از فعالیت ها و شرایط تجارت برای کنترل میزان سلامت و مطابقت با نرم های تجاری ضرورت دارد. مسلما اطلاعات برای داشتن این بینش نقشی حساس بازی کرده و می تواند به تنهایی مفید واقع شود مشروط بر ان که راهنمایی کننده، متمرکز، بهنگام و به سادگی قابل دسترس بوده و هر دو جنبه کلان(استراتژیک) و خرد(عملیاتی) شرکت را نشان دهد به خاطر پیشرفت فناوری اطلاعات، تکنولوژی های هنر گونه نظیر هوش تجاری BI توسعه داده شده اند تا برای ماترکیب فوق را آماده کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.