نقش رسانه ها در توسعه کارآفرینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه ها در توسعه کارآفرینی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه ها در توسعه کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه ها در توسعه کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه ها در توسعه کارآفرینی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

کارآفرینی،اساس پیشرفت و توسعه جوامع است. اگر ملتی کارآفرین باشد، منابع زیرزمینی خود را نیز در راستای توسعه زیرساخت ها به کار خواهد گرفت. در همین حال رسانه ها، ابزاراصلی انتقال اطلاعات و ایده ها در سطح جوامع هستند که هر روز با خلق ایده و تفکری جدید می توانند به روند توسعه فرهنگ کارآفرینی کمک کنند چرا که امروزه رسانه ها، هدایت فکر، فرهنگ و هویت فرهنگی جوامع را در دست دارند و بیش از همه بر افکار عمومی و تغییر نگرش ها اثر می گذارند. هدف این پژوهش، پاسخ مستندی را برای این پرسش فراهم می آورد: نقش رسانه ها در توسعه فرهنگ کارآفرینی چیست؟ برای انجام این تحقق از روش «کتابخانه ای» استفاده شده است. در پایان راهبردهایی رسانه ای برای توسعه فرهنگ کارآفرینی پیشنهاد گردیده است. توصیه این پژوهش توجه و بهره گیری از نقش های آموزشی، تبلیغی و فرهنگ سازی رسانه در ایجاد، تقویت و تعمیق فرهنگ کارآفرینی در جامعه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.