موانع وتسهیل کننده های تسهیم دانش وضرورت اجرای آن درآموزش پرورش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 موانع وتسهیل کننده های تسهیم دانش وضرورت اجرای آن درآموزش پرورش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد موانع وتسهیل کننده های تسهیم دانش وضرورت اجرای آن درآموزش پرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی موانع وتسهیل کننده های تسهیم دانش وضرورت اجرای آن درآموزش پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن موانع وتسهیل کننده های تسهیم دانش وضرورت اجرای آن درآموزش پرورش :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از اهداف اصلی مدیران در استفاده از مدیریت دانش در سازمانها ، بهبود تسهیم دانش بین افراد و سازمان به منظور ایجادمزیت رقابتی می باشد. تسهیم دانش مؤثر بین اعضای سازمان منجر به کاهش هزینه ها در تولید دانش و تضمین انتشاربهترین روشهای انجام کاری در داخل سازمان شده و سازمان را قادر به حل مسائل و مشکلات خود می نماید .هدف از مطالعه حاضر بررسی و شناسایی موانع به اشترا ک گذاری دانش درسازمان ها وچرائی این مقوله به عنوان یکی از قدم های اساسی درپیاده سازی فرایند مدیریت دانش در آموزش وپرورش می باشد . ازیک جهت آموزش وپرورش زیربنای آماده سازی ورودنیروی کارجوان به جامعه -عموما بعدازاخذ دیپلم –بوده وازطرف دیگرنیروی مستعد لازم برای پرورش دانش تخصصی موردنیاز کشوربرای آموزش عالی رافراهم می کند بنابراین تحقق مدیریت دانش در این حوزه از الزامات اساسی و ابزار قدرتمند توسعهجامعه دانش محور به عنوان یکی از ارکان چشم انداز کلان کشور محسوب می گردد .لذا ایجاد یک دید جامع در خصوصچالش ها و موانع به اشتراک گذاری و شناخت مناسب از تسهیل کننده های آن درمدارس به عنوان پیش نیازی در رسیدن بهاهداف مدیریت دانش دراین حوزه ونتایج آن درحوزه آموزش عالی کشور وهمچنین جامعه ضروری می نماید .در این راستا این مقاله با جمع آوری عوامل کلیدی مؤثر در فرایند به اشتراک گذاری دانش در سازمان ها و دسته بندی آنهادر قالب عواملفردی، سازمانی و فناوری (تکنولوژیکی) وراهکارهای غلبه بر این موانع وتسهیل کننده های دانش براساس سه محورفرهنگهمکاری وتعهد با مطالعه متون کتب ومقالات علمی –پژوهشی ونتایج تحقیقات آنها درجهت کاربرد در آموزشوپرورش بصورت کتابخانه ای بررسی شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.