مقایسه ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهرتهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهرتهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهرتهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهرتهران :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر مقایسه ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری از دیدگاه مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهر تهران بود. روش پژوهش، از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری شامل همه استخر های دولتی و خصوصی شهر تهران به تعداد ۱۶۳بود. در ابتدا شهر تهران به ۴منطقه تقسیم شد. سپس به صورت تصادفی تعداد چهار استخر خصوصی و چهار استخر دولتی از هر یک از مناطق چهار گانه انتخاب شد .تجزیه و تحلیل آماری بر اساس ۴۰۰پرسشنامه انجام شد. جهت جمع آوری دادههای این پژوهش از دو پرسشنامه ی یو کیوم کیم(۲۰۰۸ )و آلن(۱۹۹۰ )استفاده شد. اعتبار صوری و محتوایی پرسشنامه ها توسط نظرات متخصصان سنجیده و پس از اجرای یک مطالعه راهنما، با استفاده از روش آلفای کرونباخ که پایایی آن ها ۰/۸۹ بود، مورد تأیید قرار گرفت. همچنین با استفاده از روش تحلیل عامل تأییدی و به کمک نرم افزار لیزرل روایی سازه پرسشنامه های مذکور به تأیید رسید. نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف، طبیعی بودن توزیع متغیرها را نشان داد. بنابراین به منظورتجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین بازاریابی رابطه-مند و وفاداری مشتریان استخر های خصوصی و دولتی شهر تهران رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. طبق یافته های پژوهش مؤلفه های صمیمیت، مدیریت تعارض بر وفاداری رفتاری و مولفه های صمیمیت بر وفاداری نگرشی مشتریان استخر های دولتی شهر تهران و همچنین مولفه های رابطه متقابل، رضایت ارتباط، مدیریت تعارض بر وفاداری رفتاری و مولف های رابطه متقابل، اعتماد بر وفاداری نگرشی مشتریان استخر های خصوصی شهر تهران اثرگذار بودند.پس از مقایسه ضرایب همبستگی بین بازاریابی رابطه مند با وفاداری در استخر های خصوصی و دولتی شهر تهران تفاوت معناداری مشاهده نشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.