مفاهیم حسابداری منابع انسانی، مزایا و معایب روش های اندازه گیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مفاهیم حسابداری منابع انسانی، مزایا و معایب روش های اندازه گیری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مفاهیم حسابداری منابع انسانی، مزایا و معایب روش های اندازه گیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مفاهیم حسابداری منابع انسانی، مزایا و معایب روش های اندازه گیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مفاهیم حسابداری منابع انسانی، مزایا و معایب روش های اندازه گیری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از مباحث جدید در دانش حسابداری، نگرش نوین به منابع انسانی به عنوان یکی از موثرترین عوامل مولد در ایجاد درآمد موسسات است. هر سازمانی در صدد تلاش برای استفاده از منابع انسانی در دسترس خود به بهترین روش ممکن وموجود در حسابداری منابع انسانی( )HRAمی باشد، تا از این طریق کارمندان سازمان نیز بهره مند شوند. حسابداری منابع انسانی چشم اندازی از اطلاعات بالقوه سودمند برای مدیران و سرمایه گذاران بطو ر یکسان فراهم می آورد. تحلیل گران اقتصادی عقیده دارند که سرمایه گذاری در منابع انسانی منجر به کارآیی می گردد. یکی از اهداف حسابداری منابع انسانی، گسترش کاربرد روش های معتبر و اطمینان بخش برای اندازه گیری ارزش منابع انسانی در سازمان است. ارزش اقتصادی منابع انسانی به مثابه دارایی با اهمیت موسسه تلقی و امکان ارایه آن در صورتهای مالی مطرح می گردد. در این مقاله ضمن تعریف مفاهیم و اصطلاحات منابع انسانی، روش های اندازه گیری و مزایا و نارسایی مورد بررسی قرار می گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.