مطالعه ی مقایسه ای تأثیر شیوه های آموزشی کودک محور و مربی محور در افزایش خلاقیتو کاهش پرخاشگری کودکان پیش دبستانی ۵تا ۶ سال شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ی مقایسه ای تأثیر شیوه های آموزشی کودک محور و مربی محور در افزایش خلاقیتو کاهش پرخاشگری کودکان پیش دبستانی ۵تا ۶ سال شهر شیراز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ی مقایسه ای تأثیر شیوه های آموزشی کودک محور و مربی محور در افزایش خلاقیتو کاهش پرخاشگری کودکان پیش دبستانی ۵تا ۶ سال شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ی مقایسه ای تأثیر شیوه های آموزشی کودک محور و مربی محور در افزایش خلاقیتو کاهش پرخاشگری کودکان پیش دبستانی ۵تا ۶ سال شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ی مقایسه ای تأثیر شیوه های آموزشی کودک محور و مربی محور در افزایش خلاقیتو کاهش پرخاشگری کودکان پیش دبستانی ۵تا ۶ سال شهر شیراز :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از اجرای این پژوهش ،مطالعه ی مقایسه ای تأثیر شیوه های آموزشی کودک محور و مربی محور در افزایشخلاقیت و کاهش پرخاشگری کودکان پیش دبستانی۵-۶ سال می باشد . در این پژوهش تعداد ۶۰ نفر(۳۰ دختر و ۳۰ پسر) از کودکان ۵ و ۶ ساله که در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ در مراکز پیش دبستانی شهر شیراز ثبت نام نموده بودند بطور تصادفی در دو گروه آزمایش و هر گروه ۳۰ نفر انتخاب شدند . پژوهش به روش نیمه آزمایشی و با استفاده از طرح پیش آزمون و پس آزمون انجام شده است.داده ها از طریق آزمون خلاقیت ژان لویی سلیه و پرسشنامه ی پرخاشگری واحدی جمع آوریگردید . پس از اجرای پیش آزمون ،متغیرهای مستقل (شیوه ی کودک محور برای گروه آزمایش ۱ و شیوه ی مربی محور برای گروه آزمایش ۲)به مدت ۷ هفته و ۲۲ جلسه اعمال گردید و در پایان از گروه های آزمایش پس آزمون به عمل آمد . داده ها ومورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .در تجزیه و تحلیل ،SPSS اطلاعات ،از طریق آمار توصیفی و آمار استنباطی ،در نرم افزار نهایی معلوم شد که شیوه ی آموزش کودک محور نسبت به شیوه ی مربی محور ،شیوه ی مناسب تری در افزایش خلاقیت وکاهش پرخاشگری کودکان پیش دبستانی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.