مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی وخصوصی (شعب بانک ملی و ملت غرب شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی وخصوصی (شعب بانک ملی و ملت غرب شهر تهران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی وخصوصی (شعب بانک ملی و ملت غرب شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی وخصوصی (شعب بانک ملی و ملت غرب شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی وخصوصی (شعب بانک ملی و ملت غرب شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های خصوصی و دولتی غرب شهر تهران می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی است که جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای تدوین پیشینه تحقیق و مبانی نظری آن از روش کتابخانه ای استفاده گردیده است. جامعه ی آماری این پژوهش کلیه کارمندانبانک ملی و ملت غرب شهر تهران است، نمونه مورد نظر برای این پژوهش از طریق فرمول کوکران ۰۳۳نفر به دست آمد که از هر بانک ۰۵۳نفر به طور تصادفی برای نمونه انتخاب گردید و پرسشنامه ها بر روی آزمودنی ها اجرا شد. در این تحقیق نه فرضیه مورد بررسی قرار گرفت که شامل یک فرضیه اصلیکه به بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های خصوصی و دولتیپرداخته و هشت فرضیه فرعی که به بررسی تاثیر ابعادکیفیت زندگی کاری که شامل: پرداخت منصفانه،میزان قانون گرایی، میزان تأمین فرصت رشد برای کارکنان، امکان توسعه قابلیتهای فردی، محیط کاری ایمن و بهداشتی، فضایکلی زندگیکارکنان، یکپارچگی و انسجام اجتماعی و وابستگی اجتماعیزندگیکاری است؛ بر مدیریت ارتباط با مشتری بین بانک های ملی وملت پرداخته شده است. تحلیل دادهها نشان داد با توجه به مقادیر به دست آمده از آزمون های آماری انجام شده بر روی متغیرها کلیه فرضیات تحقیق تایید شده و علاوه بر اینکه کیفیت زندگی کاری و ابعاد آن بر مدیریت ارتباط با مشتریتاثیر معناداری دارد این تاثیر بین بانک های ملی و ملت متفاوت است و تاثیر بانک ملی بیشتر از بانکملت است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.