مروری بر اصول اخلاقی بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر اصول اخلاقی بازاریابی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر اصول اخلاقی بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر اصول اخلاقی بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر اصول اخلاقی بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه یکی از مطالبات جدی مصرفکنندگان، رعایت اخلاقیات در بازار است و از آنجا که بازاریابی حرفهای است که بیشترین تعاملات را با مصرفکنندگان دارد، رعایت اصول اخلاقی بازاریابی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. بازاریابان نیز در حین انجام امور بازاریابی با تصمیمگیریهای اخلاقی متفاوتی مواجه میشوند که وجود اصول و قواعد اخلاقی میتواند به عنوان یک راهنما به آنها در تصمیمگیری کمک کند. در این پژوهش اصول و قواعد اخلاقی از کتب مختلف و با تکیه بر آرا و نظرات محققان مسلمان استخراج شده است. سپس این اصول با الهام از دسته بندی میرجلیلی و با اصلاح و تکمیل آن در سه گروه اصول و قواعد فردی، اصول و قواعد ناظر بر چگونگی رفتار تاجر با طرف معامله و اصول و قواعد عام اخلاقی بیان شده است. رعایت این اصول توسط بازاریابان نه تنها که منجر به کسب سود مادی میشود، بلکه سود اخروی و رضایت پروردگار را نیز در پی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.