شهرت برند؛ مدل ها و روش های اندازهگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شهرت برند؛ مدل ها و روش های اندازهگیری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شهرت برند؛ مدل ها و روش های اندازهگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شهرت برند؛ مدل ها و روش های اندازهگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شهرت برند؛ مدل ها و روش های اندازهگیری :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

شهرت برند، تصویر و اعتبار نام تجاری از داراییهای ناملموس و بسیار مهم هر شرکت یا بنگاه محسوب میشوند. محققین پی بردهاند که شهرت خود تمایل مردم به خرید محصولات را چه برای اولین بار و چه برای خرید مجدد افزایش میدهد. شهرت برند مقولهای است که به مشتریان کمک میکند تا کالاها و خدمات را از بین کالاها و خدمات دیگر انتخاب کنند و شرکت بتواند در بازار رقابتی، حرفی برای گفتنداشته باشد. در این پژوهش که با روش توصیفی – تحلیلی و با بهره گیری از اسناد و مدارک کتابخانهای به آن پرداخته شده به بررسی سنجههای اندازهگیری، مدلها شاخصهای مقایسه شهرت برند میپردازند. ابعادی که در ایجاد شهرت برند کالاها و خدمات شرکتها مؤثرند عبارتند از رهبری مدیریت، تبلیغات و روابط عمومی، طراحی فروشگاه، شاخص های کالا، مسئولیت اجتماعی، ویژگیهای شرکت، کیفیت کارکنان، سودمندی اجتماعی، شاخص مالی و کالاهای همراه. این پژوهش درصدد است با بررسی عوامل تأثیرگذار بر شهرت برند گامی نوین در جهت توسعه رقابت در صنایع تولیدی و خدماتی و افزایش فروش و ارتقاء محصول به همراه توسعه پایدار را بردارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.