شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر رفتار خرید گردشگران داخلی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر رفتار خرید گردشگران داخلی شهر اصفهان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر رفتار خرید گردشگران داخلی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر رفتار خرید گردشگران داخلی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر رفتار خرید گردشگران داخلی شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهشهای مرتبط با الگوها و رفتار خرید گردشگران، اطلاعات مفیدی را برای برنامه ریزی گردشگری و ارتقای آن فراهم می کند. در این راستا، مقاله حاضر باهدف شناسایی و اولویتبندی مؤلفه های مؤثر بر رفتار خرید گردشگران داخلی در شهراصفهان تدوین شده است. روش پژوهش بهصورت توصیفی تحلیلی و پیمایشی بوده و داده های لازم از طریق مطالعات کتابخانه ای و بررسی های میدانی به دست آمده است. ابزارهای گرداوری اطلاعات شامل پرسشنامه محقق ساخت و نظرسنجی ازگردشگران بوده است. برای تجزیه وتحلیل اطلاعات از آمارهای توصیفی و روشهای تصمیم گیری چند شاخصه SAW ،TOPSIS ، ELECTRE و تخصیص خطی استفاده شد که بدلیل نتایج متفاوت بدست آمده از روش های فوق از تکنیکCopland جهت ادغام روش های فوق و بدست آوردن رتبه بندی نهایی استفاده شد.جامعه آماری این تحقیق،کلیه گردشگران داخلی بوده که در بازه زمانی انجام پژوهش(۱۳۹۲)از شهر اصفهان دیدن کرده اند،بنابراین حجم نمونه به روش تخمینی ۲۰۰نفر برآورد شد. یافته های تحصیل نشان داد که بالاترین اقلام خریداری شده مربوط به اقلام خوراکی و سوغات(۳۷/۵%) بوده است.بیشترین شیوه مورد استفاده در خرید،انتخاب آنی و لحظه ای در بازار (۳۹%) و مهم ترین دلیل خرید اقلام،خرید به عنوان سوغاتی(۳۳/۵%) بوده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که در رتبه بندی نهایی،مؤلفه تنوع اقلام در دسترس جهت خرید در اولویت اول و شلوغی و ازدحام بازار بر حجم خرید در رتبه بندی اولویت ۱۸را کسب کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.