پروژه پیشنهاد پروژه فاز صفر از طرح مطالعه وبسترسازی نظام آموزشی مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروژه پیشنهاد پروژه فاز صفر از طرح مطالعه وبسترسازی نظام آموزشی مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه پیشنهاد پروژه فاز صفر از طرح مطالعه وبسترسازی نظام آموزشی مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه پیشنهاد پروژه فاز صفر از طرح مطالعه وبسترسازی نظام آموزشی مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه پیشنهاد پروژه فاز صفر از طرح مطالعه وبسترسازی نظام آموزشی مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) :

بخشی از فهرست پروژه پیشنهاد پروژه فاز صفر از طرح مطالعه وبسترسازی نظام آموزشی مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)

فهرست ۲
۱- چکیده :‌ موضوع سند و معرفی بخشهای اصلی ۳
بخش اول :‌ معرفی طرح ۴
۲- مقدمه : ضرورت و موضوع طرح ۵
۳- اهداف طرح ۵
۴- نکات محوری طرح ۶
۵- معرفی ابعاد و پروژه های اصلی طرح ۸
۵-۱- پروژه ۱- مطالعه ابعاد نظری نظام آموزشی مبتنی بر فاوا (مدل نظام برتر) ۹
۵-۲- پروژه ۲- ایجاد دانشکده نیمه مجازی آموزش مبتنی بر فاوا و مهندسی آموزش ۱۰
۵-۳ – پروژه ۳- مطالعه و طراحی معماری نظام آموزشی کشور مبتنی بر فاوا ۱۲
۵-۴ – پروژه ۴- مطالعه، طراحی، پیاده سازی بستره و پشتیبانی از معماری فنی سیستمهای آموزش مبتنی بر رایانه ۱۳
۵-۵- پروژه ۵- ایجاد یک گروه مدرسه آموزشی نیمه مجازی (مدرسه آزمایشگاهی) ۱۴
۵-۶- پروژه ۶- فرهنگ سازی و فراهم سازی بستره فرهنگی برای نظام آموزش مبتنی بر فاوا ۱۵
۶- توصیف خروجی کل طرح ۱۶
۷- سوابق حرکتهای انجام شده در این زمینه توسط مجری طرح ۱۷
بخش دوم : معرفی پروژه فاز صفر ۱۸
۸- اهداف پروژه فاز صفر ۱۹
۹- توصیف پروژه فاز صفر و شرح و خروجی فعالیت ها ۱۹
۹-۱- فعالیت تدوین طرح کلی ۱۹
۹-۲- فعالیت تبیین پروژه ابعاد نظری ۲۰
۹-۳- فعالیت تبیین پروژه معماری نظام آموزشی ۲۰
۹-۴- فعالیت تبیین پروژه بستره فنی ۲۱
۹-۵- فعالیت تبیین پروژه مجموعه آموزشی ۲۱
۹-۶- فعالیت تبیین پروژه دانشکده ۲۲
۹-۷- فعالیت تبیین پروژه فرهنگ سازی ۲۲
۱۰- تخمین زمان و منابع ۲۳
۱۱- سوابق مجری ۲۳

این سند حاوی اطلاعات لازم برای شناخت کلی طرح مطالعه و بستر سازی نظام آموزشی مبتنی بر فاوا و اختصاصا شناخت فعالیتهای لازم برای انجام پروژه فاز صفر این طرح است؛ به گونه ای که چگونگی انجام، منابع (هزینه و زمان) و مراحل انجام پروژه فاز صفر مذکور قابل تشخیص و تخمین باشد.
سند در دو بخش اصلی تنظیم شده است. در بخش اول این سند ابتدا موضوع و صورت عمومی کل طرح تبیین می‌شود. سپس در بخش دوم، برای آنکه برنامه‌ریزی و طراحی تفصیلی طرح میسر و ممکن باشد، انجام این مهم در پروژه فاز صفر طرح پیش‌بینی و تبیین می‌گردد. در این بخش، صورت، مراحل، منابع و خروجیهای پروژه فاز صفر تبیین می‌شود.
تذکر : به جهت اختصار در ادامه طرح به جای عبارتطرح مطالعه و بستر سازی نظام آموزشی مبتنی بر فاوا از واژه طرح بصورت مخفف استفاده خواهد شد. نیز واژه های پروژه مخفف پروژه فاز صفر، سازمان مخفف سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی‌، بکار می روند.
– مقدمه : ضرورت و موضوع طرح
در سالهای اخیر، توسعه و تحولات سریعی در دانش و فن‌آوری زمینه های مختلف بخصوص فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، رخ داده است. یکی از این زمینه ها، بکارگیری فاوا در فراروند آموزش و پرورش و شکل گیری نظام آموزشی در بستره فاوا است. بستره فاوا بتدریج منجر به تحولات عمیقی در نظام آموزشی می شود.
تحولی که بتدریج و هوشمندانه در حال شکل گیری در نظام آموزشی است، بسیار عمیق‌تر از آن است که تصور می‌شود. در درون و بیرون نظام آموزشی کهنه و رنگ و رو رفته امروزی، واکنشهای زنجیره‌ای پراکنده‌ای در حال شکل گیری است که دامنه فعالیت هر یک بتدریج گسترش یافته و با همگرا شدن و به هم پیوستن آنها، احتمالا در فاصله‌ای نه چندان دور، بنیادهای نظام آموزشی جدیدی بنا خواهد شد که با تحولات سریع و عمیق اطراف سازگاری بسیار زیادتری خواهد داشت. برخلاف تصور بسیاری از مدافعان نظام کهنه کنونی، نظام آینده نه تنها از ابعاد شکلی و ابزاری متفاوت بوده، بلکه این تفاوت ماهوی خواهد بود. نظام برتر آینده تنها به استفاده از سیستمهای رایانه‌ای توسط فراگیران و کلاسهای مجازی و نظایر آن محدود نمی‌شود. بلکه مفاهیمی چون فراگیر، مدرک تحصیلی، آموزش، کار، کلاس، تحصیل و نظایر آن،‌ نسبت به معنای امروزی آنها دچار تحول خواهند شد.
حرکت نظام آموزشی برای استفاده وسیع از فن آوری اطلاعات و ارتباطات، چه به عنوان محمل و ابزار کمکی و چه به عنوان مبنای سازماندهی و فعالیت نظام، مستلزم بستر سازی وسیع و گسترده ای است. این بستر سازی چه از بعد نظری و چه از بعد فن آوری و ملزومات عملی و اجرائی، پیشنیاز هر حرکت حساب شده و اندیشمندانه در این زمینه است. هر چند که حرکتهای مختلف و متعددی در این زمینه انجام شده و می شود، اما به نظر می رسد که انجام حرکتهای دیگری نیز در این زمینه ضروری باشد؛ حتی اگر این حرکتها به نحوی با فعالیتهای جاری و سابق موازی باشد. پرداخته شدن به وجوه مختلف و لحاظ نمودن ابعاد و نگرش از دیدگاههای متفاوت، در طرحهای مختلف و حتی موازی، و چالش ایجاد شده بین محصولات این طرحها، می تواند به پخته تر شدن محصول نهائی یعنی نظام آموزشی کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.