خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه(مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه(مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه(مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه(مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه(مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه و نقش بازاریابی در این کشورها می پردازیم. به مطالعه میدانی بازاریابی در کشور خودمان می پردازیم. طی ده سال گذشته علاقه به بازارهای در حال توسعه مثل چین، هند، برزیل و روسیه به سرعت گسترش یافته است، این بدین معنی است، که تحقیقات بازار و سازمان های اطلاعاتی به دنبال یافتن مکان های جغرافیایی بیشتری نسبت به گذشته هستند. این مساله چالش های زیادی را در فرآیند تحقیق بازار برای مدیران و تحلیل گران و افرادی که تحقیقات میدانی انجام می دهند، باعث می شود. این مقاله مهم ترین مسایل آن ها را بررسی می کند و بینش های مختلفی که ناشی از مکان های مختلف هستند را به چالش میکشد. در مطرح کردن این بحث باید در نظر داشت که فاکتورهای مهم موفقیت در بازاریابی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه از چه نظر با هم متفاوت هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.