تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای کالا و کیفیت و رقابت)مطالعه میدانی: صنعت فرش دستیاف ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای کالا و کیفیت و رقابت)مطالعه میدانی: صنعت فرش دستیاف ایران دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای کالا و کیفیت و رقابت)مطالعه میدانی: صنعت فرش دستیاف ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای کالا و کیفیت و رقابت)مطالعه میدانی: صنعت فرش دستیاف ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای کالا و کیفیت و رقابت)مطالعه میدانی: صنعت فرش دستیاف ایران :

تعداد صفحات :۴۰

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می باشد، که به مطالعه موردی در صنعت فرش دستباف می پردازیم. مشکلات ناشی از اقتصاد تک محصولی و تکیه بردرآمدهای نفتی سبب ایجاد اقتصادی متاثر از عوامل خارجی بالاخص درآمدهای ناپایدار نفتی شده است. با این ویژگی اقتصاد ایران، می توان به اهمیت و نقش صادرات غیر نفتی در کشور پی برد. در بین صادرات غیر نفتی کشور نیز فرش دستباف همواره در مقام اول قرار داشته و طی سال های اخیر سهمی بیش از ۲۵ درصد از صادرات غیر نفتی را به خودداده است. مروری بر حجم و ارزش صادرات فرش دستباف طی صد ساله گذشته بیانگر ان است که صادرات فرش دستباف دچار نوسانات زیادی شده است. به خصوص چند سالی است که غبار مشکلات باعث نگرانی تولید کنندگان و دست اندرکاران بازار فرش شده است. بدیهی است عوامل مختلفی می توانند در این امر دخیل باشند که از آن جمله می توان به سیاست های تجاری کشور، سیاست های کشورهای رقیب، تغییر در سلایق و تقاضای جهانی و… اشاره کرد. موانع و مشکلات متعددی در امر توسعه صادرات غیر نفتی کشور ازجمله فرش وجود دارد که می توان به مواردی همچون افزایش شدید در آمدهای نفتی وجود قوانین و مقررات دست و پا گیر تعدد مراکز تصمیم گیری وجود تقاضای داخلی کافی و نبود مازاد قابل توجه برای صادرات عرضه و تولید کاله به صورت نه چندان مطلوب ضعف ساختار تولید عدم انطباق کیفیت بسیاری از کالاهای تولیدی با نیازهای بازارهای خارجی ضعف بسته بندی و حمل و نقل عدم استفاده از مناطق آزاد تجاری و بالا بودن هزینه تولید اشاره کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.