تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری مادام العمر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری مادام العمر دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری مادام العمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری مادام العمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری مادام العمر :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مفهوم یادگیری مادام العمر به فعالیت هایی اشاره می کند که مردم در طول زندگی شان برای بهبود دانش، مهارت ها وشایستگی ها در یک زمینه تخصصی که ناشی از انگیزه های شخصی، اجتماعی و شغلی است، انجام می دهند. با گسترشتکنولوژی های دیجیتالی در طول سه دهه گذشته، شاهد افزایش بی سابقه در ارتباطات بوده ایم و به نظر می رسد که این تکنولوژی ها تبدیل به جزئی اجتناب ناپذیر از زندگی روزمره گشته و نه تنها در خانواده ها و سازمان ها بلکه در مؤسسات آموزشی نیز وارد شده اند. بهره مندی از فناوری های پیشرفته مذکور در حوزه های آموزشی، فوایدی از جمله افزایش کیفیت سیستم های آموزشی، افزایش میزان توجه و سرمایه گذاری در زمینه های آموزشی و افزایش تعداد ثبت نام در دانشگاه ها ومؤسسه های آموزشی را به همراه داشته است. یکی از حوزه هایی که فناوری اطلاعات و ارتباطات توانسته تغییرات چشمگیری در آن ایجاد نماید قلمرو یادگیری مادام العمر می باشد. بنابراین با توجه به موارد مطروحه تلاش بر این بوده است تا در کنار تبیین جایگاه و سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه و گسترش یادگیری مادام العمر به پیش نیازهای این فناوری ها برای یادگیری مادام العمر و همچنین معرفی مدل شبکه ای برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری مادامالعمر پرداخته شود. در پایان نیز به تئوری های مرتبط با یادگیری مادام العمر و شایستگی های کلیدی مورد نیاز در این فراینداشاره شده است. روش پژوهش حاضر کتابخانه ای بوده و برای گرد آوری اطلاعات از فیش برداری از منابع کتابخانه ای (کتب ومقالات داخلی و خارجی) استفاده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.