تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان در بنگاه های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان در بنگاه های کوچک و متوسط دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان در بنگاه های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان در بنگاه های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان در بنگاه های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان که در مدیریت اطلاعات بازاریابی،برنامه ریزی بازاریابی و اجرای بازاریابی قرار دارند،از جمله اصول مهم در موفقیت بازاریابی هر شرکت و در نتیجه موفقیت کلی هر شرکت به شمار می روند. این قابلیت ها می توانند برای سازمان ها و شرکت های مختلف،متفاوت باشند. ولی آنچه دارای اهمیت است این است که باید این قابلیت ها را تقویت نمود.انتخاب گرایش مناسب استراتژیک می تواند باعث تقویت قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان شود. در این راستا،تحقیق حاضر به بررسی تاثیر گرایشات استراتژیک(شامل:مشتری گرایی،رقیب گرایی و نوآوری گرایی) بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان در بنگاه های کوچک و متوسط پرداخته است.بدین منظور ۱۳۰نفر از مدیران ارشد شرکت های کوچک و متوسط فعال در زمینه مواد شوینده و پاک کننده در شهر تهران انتخاب شدند و داده ها از طریق پرسشنامه از آنها جمع آوری شد. نتایج تحلیل داده ها به روش معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار لیزرل نشان داد که در سطح اطمینان ۹۵درصد،مشتری گرایی و نوآوری گرایی تاثیر مثبت و معناداری بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان دارند.اما تاثیر رقیب گرایی بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان در سطح اطمینان ۹۵ درصد معنادار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.