تاثیر آموزش مدیریت زمان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششم ابتداییشهرستان تبریز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر آموزش مدیریت زمان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششم ابتداییشهرستان تبریز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر آموزش مدیریت زمان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششم ابتداییشهرستان تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش مدیریت زمان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششم ابتداییشهرستان تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر آموزش مدیریت زمان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششم ابتداییشهرستان تبریز :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر آموزش مدیریت زمان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی شهرستان تبریز اجرا گردید. روش پژوهش نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل نابرابر بود. جامعه ی آماری پژوهش را کلیه ی دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی نواحی پنجگانه ی شهرستان تبریز در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳، تشکیل می دادند. دو کلاس ۳۰ نفره ی پایه ی ششم ابتدایی از بین کلاسهای پایه ی ششم ابتدایی ناحیه ۳ تبریز به شیوه ی نمونه گیری در دسترس انتخاب و یکی ازکلاسها به عنوان گروه آزمایش و کلاس دیگر به عنوان گروه کنترل در نظر گرفته شد. جهت سنجش خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان، از مقیاس خودکارآمدی تحصیلی مورگان و جینگز (۱۹۹۹)، استفاده شد.برنامه ی آموزش مدیریت زمان در جلسات ۵۰ دقیقه ای و به صورت دو جلسه در هر هفته برای دانش آموزانگروه آزمایش به اجرا درآمد و گروه کنترل هیچ برنامه ای را دریافت نکردند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها ازروش تحلیل کوواریانس تک متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد آموزش مدیریت زمان تاثیر معناداری برخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان نداشته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.