بررسی نوع سبک مدیریت کلاس درس دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نوع سبک مدیریت کلاس درس دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نوع سبک مدیریت کلاس درس دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نوع سبک مدیریت کلاس درس دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نوع سبک مدیریت کلاس درس دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مدیریت کلاس اولین سطح مدیریت آموزشی است و پایه ی سطوح بالاتر مدیریت یعنی مدیریت مدرسه، مدیریت ناحیه و مدیریت کل نظام آموزش و پرروش محسوب می شود و در شکل دادن به ساختار آموزش و فرایند تدریس و ساخت شخصیت وروند ذهنی، عاطفی، آموزشی و تربیتی دانش آموزان نقش اساسی دارد (صباغیان،.۱۳۸۰ ) . این بسیار حائزاهمیت است که دانشجویان سبک تدریس یا رهبری خودرابشناسند.چراکه هرروز پیام هایی را با دانش آموزان خود باید ردوبدل کنند که چگونگی احساس آنها را با دانش آموزان وحتی خودشان بیان میکند .آنها وقتی آگاه شوند که چه نوع معلمی هستند می توانند قدم های موثری برای بهتر شدن بردارند وقتی می گوییم تدریس در بردارنده مجومعه ای از یادگیری است که به وسیله تجارب به دست می اید این بدین معنی است که معلم قادر خواهد بود سبک رهبری خودرا تغییر دهد.با توجه به مطالب فوق هدف اساسی این تحقیق بررسی سبک مدیریت کلاس در س دانشجویان از منظر خودشن در سه مولفه مداخله گر ؛غیر مداخله گر وتعامل گراست.روش پژوهش،توصیفی از نوع پیمایشی است؛از آنجاکه در این پژوهش مداخله یا دستکاری آزمایشی صورت نگرفته،طرح پژوهشی در زمرهء طرحهای توصیفی و از نظر هدف،در زمرهء پژوهشهای کاربردی است؛چرا که نتایج آن میتواند در برنامه ریزی آموزش معلمان به کار رود. ضریب آلفای برای پرسشنامه ۰/۷۶میباشد. درنتیجه پایا میباشد.جامعه آماری ۱۵۰دانشجوی دختر ترم ۵رشته علوم تربیتی استان مازندران بوده که با روش نمونه گیری تصادفی با استفاده از جدول مورگان ۱۰۶نمونه انتخاب شدند .ابزار پزوهش پرسش نامه استاندارد سبک مدیریت ولفگانگ وگلیکمن بوده که پس از جمع آوری با نرم افزار spssمورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت …نتایج بدست آمده نشان داد سبک دانشجو معلمان در هریک از مولفه ها مناسب بوده و از لحاظ رتبه ای سبک تعامل گرای دانشجویان بیشتر از مداخله گر وغیرمداخله گر نیز در رتبه سوم قرار دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.