بررسی موانع به کارگیری روشهای فعال تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع به کارگیری روشهای فعال تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع به کارگیری روشهای فعال تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع به کارگیری روشهای فعال تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع به کارگیری روشهای فعال تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر از نوع کیفی و با روش پدیدارشناسی دیدگاه معلمان دوره ابتدایی را درباره موانع به کارگیری روشهای فعال تدریس در دروس علوم تجربی این دوره بررسی می کند.شیوه گردآوری اطلاعات مصاحبه و نمونه مورد بررسی شامل بیست نفر از معلمان دوره ابتدایی شهر ارومیه می باشد که بااستفاده از شیوه نمونه گیری هدفمند ملاک محور از میان آموزگاران دوره ابتدایی و با توجه به سوابق آموزشی بالا و موفق درزمینه تدریس انتخاب شده اند شواهد این پژوهش نشان می دهد که ازدیدگاه معلمان موانع به کار گیری روشهای فعال در فراگیران شامل مشکلات کارگروهی، انگیزه یادگیری، سطوح متفاوت خانوادگی و تفاوت های فردی آنها می باشد. همچنین از دیدگاه آنها موانع به کارگیری روشهای فعال در محیط کلاس درس و مدرسه شامل امکانات، فضای آموزشی کلاسها و فضای روانی مدرسه می باشد.همچنین معلمین در جریان بحث ها در محتوا را نیز شامل کمبود زمان لازم برای تدریس، مفاهیم انتزاعی کتابهای علوم وتدوین محتوا به صورت متمرکز دانسته اند. در بحث موانع به کار گیری روشهای فعال ناشی از معلمین آنها فقدان انگیزه، دانشمعلمین و نوع نگرش آنهارا به این روشها مطرح کرده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.