بررسی عوامل موثر بر بازارگرایی و عملکرد در شرکت بیمه اسیا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر بازارگرایی و عملکرد در شرکت بیمه اسیا دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر بازارگرایی و عملکرد در شرکت بیمه اسیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر بازارگرایی و عملکرد در شرکت بیمه اسیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر بازارگرایی و عملکرد در شرکت بیمه اسیا :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر بر مبنای هدف تحقیق از نوع کاربردی می باشد.از لحاظ ماهیت و روش در زمره تحقیقات علی قرار می گیرد زیرا به کشف علت یا عوامل بروز یک رویداد در شعب بیمه می پردازد در این راستا از تکنیک اماری معادلات ساختاری که اساسا به بررسی رابطه علی بین متغیرها می پردازد استفاده شده است.بررسی تاثیر بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی و جنبه های داخلی(رضایتمندی کارکنان) و جنبه های خارجی(کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان)عملکرد سازمانی است. برای انجام تحقیق از دونمونه (کارکنان و مشتریان) هر یک با حجم ۱۵۰ پرسشنامه استفاده شده است. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ و روایی پرسشنامه توسط تعدادی از متخصصین جامعه اماری و اساتید بازاریابی تایید شده است. پردازش داده ها از طریق نرم افزار لیزرل انجام شده است. یافته های پژوهش حاکی از تاثیر مثبت بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بازار گرایی وعملکرد سازمانی است. همچنین تعهد سازمانی داری تاثیر مثبت بر رفتار شهروندی سازمانی است.برهمین مبنا یک مدل نیز ارائه شد و در نهایت تاثیر متغیرها تجزیه تحلیل و بحث می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.